Sas baggage service
Delayed, Lost and Damaged Baggage – Scandinavian Airlines
Delayed, Lost and Damaged Baggage | SAS
If your baggage is delayed when traveling with SAS, you must report your missing baggage immediately at the airport, or through the Self Service Baggage Tool.
We transport your baggage with care. But if your baggage has been delayed, lost or damaged for some reason, here you can find helpful information »
Skadet, tapt og forsinket bagasje – SAS
Skadet, tapt og forsinket bagasje | SAS
Vi er forsiktige når vi transporterer bagasjen din. Hvis bagasjen din likevel er forsinket, tapt eller skadet, finner du nyttig informasjon her »
Hva er statusen for min tapte bagasje? – SAS
Hva er statusen for min tapte bagasje? | SAS
Hvis vi ikke har funnet bagasjen din innen 21 dager, vil den anses som tapt. Da kan du kreve erstatning for tapt bagasje. For å gjøre dette må du fylle ut Tapt …
Spørsmål og svar
Forsinket eller tapt bagasje – SAS
Delayed or lost baggage | SAS
We do our best to deliver your baggage on time. But sometimes things don’t go as planned. Here is what to do if your baggage doesn’t arrive with you »
Bagasje/håndbagasje – Innsjekket, forsinket, skadet – SAS
Bagasje/håndbagasje – Innsjekket, forsinket, skadet | SAS
Informasjon om bagasje når du flyr med SAS. Om størrelse og vekt på håndbagasje, og hva som skjer dersom bagasjen blir forsinket, skadet eller tapt »
Kontakt oss – Finn ditt lokale telefonnummer – SAS
Kontakt oss – Finn ditt lokale telefonnummer | SAS
SAS Customer Service, +4721896400. MAN – FRE. 07.00-19.00 CET. Lørdag. 09.00-17.00 CET. Søndag. 09.00-18.00 CET. Norsk / Engelsk.
Hvis du trenger å kontakte oss, finner du lokale telefonnumre til kundeservice, SAS Corporate Sales Center og SAS Group Sales her »
Kundeservice – Kontakt oss på mange måter – SAS
Kundeservice – Kontakt oss på mange måter | SAS
Hvis du har fått informasjon om at flygningen din har blitt forsinket eller kansellert, skal du ikke dra til flyplassen for den opprinnelige planlagte …
Du kan kontakte oss på mange måter, avhengig av forespørselen din. Sjekk først våre vanlige spørsmål. Hvis du har en spesiell forespørsel, kan du kontakte oss på telefon eller via tilbakemeldingsskjemaet »
Hvordan kontakter jeg SAS Customer Service?
Hvordan kontakter jeg SAS Customer Service? | SAS
Kontaktinformasjon for SAS Customer Service/EuroBonus kan du finne under Kontakt på SAS-hjemmesiden. I Sverige, ring +46 8 797 4000, i Norge +47 2189 6400, …
Spørsmål og svar
Customer contact – SAS
SAS – Scandinavian Airlines February 18, 2023. Regarding baggage delay at Copenhagen Airport following yesterday’s storm: https://t.co/5Po0vmC0lk @SAS.
Keywords: sas baggage service, sas lost baggage